Politica noastră de rambursare și returnare este valabilă 14 de zile. Dacă au trecut 14 de zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.

Pentru a fi eligibil pentru un retur, produsul achizitionat trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.

Pentru a finaliza returul, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă a achiziției.

Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale:

Orice produs care nu se află în starea sa originală, este deteriorat din motive care nu se datorează erorii noastre.

Rambursări:

După ce returul dvs. este primit și inspectat, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării dvs.

Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată, iar pretul total sau partial al achizitiei va fi returnat pe cardul dvs. de credit sau pe metoda de plată originală, în termen de 7 zile.

Rambursări întârziate sau lipsă:

Dacă nu ați primit încă o rambursare, verificați mai întâi din nou contul dvs. bancar.

Apoi contactați compania cardului dvs. de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este finalizata.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la {email address}.

Articole la reducere:

Doar articolele la preț obișnuit pot fi rambursate. Articolele la reducere nu pot fi rambursate.

Livrare retururi:

Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de livrare pentru returnarea articolului. Costurile de livrare nu sunt rambursabile.

Aveți nevoie de ajutor?

Foloseste formularul de contact pentru întrebări legate de rambursări și retururi.